vrijdag, februari 10, 2017

REVIEW: Wish-necklace

Hallo lieve mensen, 

Er zat er eens een heel leuk pakje in mijn brievenbus, waar ik heel erg naar uitkeek.  
Het was een enveloppe met daarop een stempel van Nederland. YEEEEEEEEEEEES, het is er! 

Ik leerde een tijdje geleden Withlove Amsterdam kennen op Instagram en ik was meteen verkocht aan hun prachtige pagina. Een vrouwelijke, elegante instapagina met leuke quotes, maar vooral de supermooie juweeltjes spraken mij aan. Je koopt leuke dingetjes voor weinig geld. Vijf dagen geleden zag ik iets wat me echt wel aansprak en ik wou het koste wat kost bestellen...




Vorige week kwam er een kettinkje op de pagina dat ik meteen rond mijn hals zag hangen. Ik besloot om het te bestellen en With love Amsterdam een kans te geven. 
De communicatie met hen verliep heel vlot. Ik zag het juweeltje dat ik graag wou en stuurde meteen een DM via Instagram. Je kan ook via hun emailadres bestellen als je dat gemakkelijker vind. 
Nog geen 10 seconden later kreeg ik al een antwoordje met alle informatie. Verzenden binnen Nederland is gratis, in België €1,25. Het kettinkje zelf kostte €5,-. Ik dacht bij mezelf: "GEWOON DOEN!!!" ,dus ik schreef meteen het bedrag over op hun rekening. 

De volgende dag kreeg ik een DM terug dat het geld succesvol overgeschreven werd en toen gingen ze het pakje verzenden. Na 2 dagen zat het in mijn brievenbus en ik kon mijn geluk niet op. Op het bijgeleverde kaartje waar de ketting aanhangt, staat een prachtig tekstje. 
'Make a wish and put on your necklace. 
Don't be afraid to be bold! 
Wear this necklace as a reminder to wish without limits...
 Make it count'




REVIEW: Het gaat dus over de Four Leaf Clover Wish Necklace. 
Zooooooooooo blij ❤❤❤
 Ik werd instant vrolijk van de verpakking alleen al. 
Een keischattig klein pakje met een babyroze strik. 
Het papier was roze met witte hartjes.
 Om het pakje vast te kleven gebruikten ze een sticker met
'Hand made with love - Thank you - Especially for you' op. 

Het juweeltje zelf is absoluut prachtig en is ook van goede kwaliteit. Het hangt altijd rond mijn hals.   
 Het is een vrouwelijk, zeer fijn kettinkje met een mini klavertje-vier aan. 
Omdat ik wel een paar wensen heb die ik wil vervullen wou ik het aan mijn hals . 
Ik ben echt enorm blij van de service en de communicatie met With Love Amsterdam.
In de toekomst ga ik zéker nog wat dingetjes bestellen bij hun, jullie hopelijk ook? 

Zoek ze zéker maar eens op @withlove.amsterdam  💋


Geen opmerkingen:

Een reactie posten