maandag, februari 13, 2017

Gelukkige Valentijnsdag 💖

Love is in the air 🎶


De clichés zijn weer back in business. Mister Cupido vliegt weer rond en schiet zijn pijlen (hopelijk) op de juiste mensen en de rode rozen vliegen je weer om de oren. Ook de single mensen onder ons kunnen die dag best wel leuk maken door af te spreken met de (zoveelste) Tinder-date of een anti-liefdesavond te organiseren met mede-singles. Een I Love You - beertje van de man, een hartjesonderbroek van de vrouw of ... 


Een heel origineel en topcadeau van Lush? 
Oh ja, hier ben ik terug! Number One Lush Addict van de planeet! Met deze producten kan je mij altijd bekoren, want ik ben echt gek van Lush. Ik kan geen winkel voorbij of ik MOET en ZAL naar binnen gaan om er een aantal dingetjes te kopen. Nu, ik had dit totaal niet verwacht. Ik kreeg al een vroege Valentijnsverrassing van mijn vriend en mijn geluk kon niet op! Er zitten weer fantastisch ruikende producten bij en ik kan niet wachten om ze te testen!


Cupid  - Het schattige hartje-met-pijl ruikt naar rozen en frambozen. Het is een zachtroze bath bomb om heerlijk te genieten van je ontspannend bad. Ik wil alles meteen gebruiken maar als alles op is, dan val ik in een zwart gat...
Rose Bombshell - Bij deze bath bomb zie je het leven door een roze bril! Als je deze in je bad gooit, dan komen er blijkbaar gele rozenblaadjes vrij. Een streling voor het oog en een zoete geur voor de neus!



Lover Lamp - Wauw! Uit de rode hartjes op de Bath bomb komen kleine mini-hartjes van (biologische) cacaoboter. Zo schattig! Deze is één van mijn favoriete geurtjes. De combinatie van chocolade, vanille en sinaasappel ... Gewoon geen woorden voor!



YES! Prince Charming is back! Vorig jaar kocht ik de Lip Scrub, maar nu sprong ik een gat in de lucht als ik zag dat de Shower Cream erbij zat. Je hebt helemaal geen échte prins nodig want deze geur van vanille-marshmallows omarmt je zoals geen ander kan. Ik gebruik deze bijna elke keer en ik ben zo bang dat hij weer zo snel leeg gaat zijn. Dit product ruik je nog heel lang op de huid en is zo verslavend!

Love You, Love You Lots - Ja tuurlijk hou ik van mijn liefste lezers maar ook van dit zeepje! De zeep zit vooooool rozen. VIER rozenvarianten zelfs (infusie, olie, blaadjes en siroop) ! Het oog wil ook wat en deze zeep heeft het wel duidelijk voor de 'LOVE'. 





WAT. EEN. CUTIE!
Deze Lovestruck Bubble Bar is een schattige variant op de emoji. Lush heeft dit écht heel leuk gedaan. 
Deze frisse citrusgeur zorgt er voor dat je sprakeloos word. Gelukkig heb je de emoji nog om je gevoel te uiten! Ik kan niet wachten om deze bubble bar te verkruimelen onder het warme water. 






Love Spell Massage Bar - Misschien klinkt het raar wat ik nu ga zeggen, maar ik zou heel graag in deze babyroze creatie bijten! Het ziet er uit als een chocoladereep en het ruikt superlekker. Niet naar chocolade, maar naar rozebottel en anjer. Als je de massage bar in je handen houd, komt de olie vrij. 
Wanneer de olie op je huid komt dan krijg je een verfrissend, verkoelend gevoel. Er zit namelijk ook aloë vera-gel in. Ik probeerde dit product al een keer uit op mijn handen en mijn huid was superzacht!




Weet je nog niet wat je cadeau wil geven aan je vriend/vriendin? Ga eens langs in de Lushwinkel in Gent of Brussel en je vind gegarandeerd hét leukste cadeau! Er zijn varianten van goedkoop naar iets prijziger. Verwen je geliefde maar en veel succes nog op deze Valentijnsdag! 


x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten