maandag, maart 06, 2017

Er was eens...



een man van de bezorgingsdienst die mij een pakketje bracht !!

Ik kwam in contact met Harmony Life via Instagram. In het begin van het jaar postten zij een foto op hun insta met de vermelding dat zij Beauty Bloggers zochten. Natuurlijk kon ik mij niet inhouden en stuurde ik meteen een emailtje. Ik keek er alvast naar uit om met hen samen te werken. 

Ik kreeg vrijwel meteen antwoord en zij zagen de samenwerking ook zitten. Maandag 20 februari stond er een man met mijn pakketje voor de deur. Yihaaaaaaa, ik was zo enthousiast dat de man mij eventjes heel raar aankeek... 😁
Eenmaal ik het pakketje op tafel had gezet, wou ik het meteen opendoen. Waaaaaaauwie, nog enthousiaster als ik al was, bekeek ik de producten die één voor één heel goed verpakt waren. 



Hair Jazz Shampoo - Deze shampoo masseer je gedurende 1 tot 2 minuten in op de hoofdhuid. Laat de shampoo nog even (lees: 2 minuten) intrekken in je hoofdhuid en spoel het uit met lauwwarm water.

Hair Jazz Haarmasker - Wanneer je haar gewassen is, breng je het masker aan en verspreid het goed vanaf halverwege je haar tot aan de haartoppen. Daarna laat je het een 3-tal minuten inwerken in de haren en spoel je het uit. 

Hair Jazz Lotion - Deze lotion spuit je meteen op de hoofdhuid. Let op dat je haar handdoekdroog is. Masseer dit ook een aantal minuten in.Je hoeft deze helemaal niet uit te spoelen.

Hair Jazz Élixir - Wanneer je al deze stappen hebt gedaan, is het tijd voor het haarserum. Neem een klein beetje op je vingers en breng het aan op de punten van je haar. Het kan ook op droog haar gebruikt worden. Om de styling te vergemakkelijken kan je het serum dagelijks gebruiken. 


EXTRA cadeautje Harmony Life is deze haarborstel. Het is de perfecte grootte om mee te nemen in je handtas. 



Het beste resultaat zie je pas na 2,5 - 3 maanden, maar ik voel nu, na twee keer te gebruiken, al wat verschil. Mijn haar voelt zo zacht aan en is gemakkelijker te stylen. 
Jullie krijgen uiteraard binnenkort van mij een review over deze superleuke producten. 



Enjoy
 x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten