dinsdag, december 08, 2015

What's in my bag - winter editie '15 - '16


Haaa.. De winter is weer in het land! Tijd om dikke, wollen truien aan te doen en je goed dik te kleden als je buiten gaat. Je komt ook in de winter veel buiten, want het is weer de mooiste tijd van het jaar! 
Kerstmarktjes bezoeken om heerlijk te gaan eten en glühwein te gaan drinken. Ijsschaatsen op de ijspiste in het midden van de kerstmarkt en lekker snuisteren doorheen de leuke spulletjes in de kramen. 

MAAR.. 
Het belangrijkste vergeten we nog... Onze handtas nemen we overal mee, ook naar kerstmarkten. 
Daarom is het weer tijd voor een 'What's in my handbag', winter editie! 


De foto's van links naar rechts: 

  1. Aangezien ik daarnet schreef over dikke kleren om buiten te komen, mogen we ook onze handschoenen niet vergeten. Deze handschoenen zitten tegenwoordig altijd in mijn tas. Ik doe ze ook aan in mijn auto, omdat mijn stuur 's ochtends heel koud heeft. Deze fluffy handschoenen heb ik al heel lang en ik denk dat ze uit Veritas komen. 
  2. In mijn vorig blogbericht stond hoe je 2016-proof kan zijn. Daarom zit mijn Organizing Agenda en mijn notitieboekje al zeker in mijn handtas! (Bol.com & HEMA)
  3. Een fleurig geurtje tijdens deze grauwe, grijze dagen mag zeker niet ontbreken. Deze geur is van Mexx - 'Life is now' for her. Het is een fruitige geur en ik vind hem zalig. 
  4. Welk meisje heeft nu geen klein spiegeltje in haar handtas zitten? Gewoon om even te kijken of je haar nog goed zit of om je make - up bij te werken. (Primark)
  5. Oeps, een kleine verslaving van mij zijn de Baby lips van Maybelline New York. 
    1. Dr. Rescue lipbalm - Too Cool
    2. Baby lips  lipbalm - Cherry Me
    3. Baby lips winterlipbalm - Hot Cocoa 
  6. DE Iphone-lader mag je zéker niet vergeten. Je weet nooit waar je bent en je gsm is bijna volledig plat. 
  7. De portemonnee (Primark)
  8. Het bekende Antiklit-borsteltje, die je ook zag bij mijn Zomer editie!
  9. Mijn nieuwste handtas in donkergrijs; Deze handtas heb ik voor €39.95 gekocht in Pronti. De sleutelhanger is ook uit dezelfde winkel, voor €9.95. 
  10. Een boek om de verveling tegen te gaan is het Pointless book van Alfie Deyes. Zeker waard om te kopen want het lijkt een gewoon boek aan de buitenkant, maar de binnenkant is een soort dagboek voor volwassenen met spelletjes enzovoort enzoverder! ;) 
  11. De alledaagse dingen zoals de Dove Go Fresh - grapefruit & lemongrass sent. Om toch nog een zomers geurtje aan je lichaam te hebben. Er zit ook weer een antibacterïele gel in om mijn handen even te wassen als dit nodig zou zijn!


Laat ook eens weten wat allemaal in jouw handtas zit!

Silke x 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten