dinsdag, december 08, 2015

2016-proof


Hey iedereen!
Leuk dat jullie even een kijkje nemen op mijn blog. 

Zoals iedereen waarschijnlijk overal al gezien heeft, is het wééral december. Dit jaar ging veel te snel voorbij. Wanneer je voorbij een winkel loopt, zie je weer al eens al het kerstgerief klaarstaan. De kerstbomen, kerstballen, de slingers, etc. Overal zie en ruik je kerst. 

De dagen worden ook steeds kouder. Het wordt heel vlug donker. Niets is dan zo gezellig om met een warme chocomelk (MET marshmallows :) ) voor de haard te zitten. Onder een fleece dekentje natuurlijk! 

Maar waar iedereen niet bij stilstaat is... 
2016 komt eraan!!! 
Tijd voor je leven om te gooien en weer eens goede voornemens te maken, die je toch weer eens niet zullen lukken. 
Mijn goede voornemens zijn: Diëten, meer sporten, gezond eten, ...
 Yeah right. Gelukkig geloven we er in het begin van het jaar toch nog in!! 



De dingen die ik mij écht heb voorgenomen, die schrijf ik op in mijn nieuwe notitieboekje (HEMA). Op de kaft staat een sparkly rendier en in gouden, glitterletters: 'You are just lovely'. Ik heb het zelf gepimpt met leuke stickers (HEMA).  
Op Bol.com zag ik een heel handige en leuke agenda; De Organizing Agenda 2016! 
Deze agenda is een alles-in-één agenda die je helpt een overzicht te bewaren over zowel je werk als privé. Er staan tal van tips in, praktische stickers, lijstjes, ... Zeer handig als je leven soms een chaos blijkt te zijn!
In mijn notitieboekje schrijf ik soms ook eens belangrijke dingen, dingen die ik nog moet doen, dingen die dringend zijn, enzovoort. Daar heb ik nu net hele leuke clips (HEMA) voor gekocht, zodat ik alles meteen weet te vinden.
Last but not least, een pennenzak ( HEMA ) met tal van balpennen in met alle kleurtjes! 


Ik wens jullie allemaal een gestructureerd en leuk eindejaar toe! 

Silke x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten