woensdag, december 09, 2015

Tanya Burr cosmetics - Zoella Beauty

Tanya Burr Cosmetics nailpolish - Zoella Beauty Cleansing shower gel

Tanya Burr Sugar Plum Nail Polish & Nail Art Set


Girly girl girls (en stiekem ook mannen!),

Zoals jullie al gelezen hebben op mijn blog, kijk ik al een tijdje naar youtubers. Ik volg hun reilen en zeilen dus ik weet wat zij allemaal al bereikt hebben op die jaren. Zoals Tanya Burr en Zoe Sugg. 

Tanya is een Engelse beauty vlogger en is ook bezig met mode. Zij heeft haar eigen blog, filmt make-up tutorials en schrijft sinds kort ook boeken. Tanya is sinds kort getrouwd met Jim Chapman, die ook zijn eigen youtube-kanaal heeft. Zij is uiteraard een bekende youtuber. Sinds 2014 heeft zij haar eigen make-up lijn, die als naam "Tanya Burr Cosmetics" heet. 

Zoe Sugg is een Britse blogger. Zij is ondere andere ook auteur van twee boeken (Girl Online & Girl Online on Tour). Daarnaast houdt zij haar ook graag bezig met haar blog
Ook zij startte in 2014 met een beauty-lijn, met de naam "Zoella Beauty".

Ik ben in november naar Londen geweest met mijn vriend. Londen is een stad waar ik zou blijven terugkeren... Een stad waar ik thuiskom om het zo te zeggen. 
Wij zijn uiteraard enkele keren de stad ingegaan om te shoppen en iets lekkers te eten. Wij gingen verschillende winkeltjes binnen, super-gezellig! 


          


Uiteraard, zoals elke meid, wou ik eens kijken in een 'drug store', waar je tonnen make-up kan inslaan (als je natuurlijk het kapitaal er voor zou hebben). 
Ik ben al eens online gaan kijken naar de producten van Tanya Burr en Zoella, maar ik heb er nog nooit eentje in huis gehad. 
Ik keek mijn ogen uit, zovéél beautyproducten van die youtubers bij elkaar! Daar kan ik alleen maar van dromen! 
Tanya heeft haar eigen oogschaduw, lipgloss, nagellak, etc
Zoella heeft dan weer meer dingen voor een supergezellig bad te nemen: Shower gel, Fizz bars, Body lotion, Body mist Spray, etc. Je kan ook gerust een kijkje nemen op de site van FeelUnique. Zij verkopen deze producten allemaal online. 

Ik kocht dus in een winkeltje de Tanya Burr Sugar Plum Nail Polish. Een supermooi, donkerpaars kleurtje die je meteen doet wegdromen naar Kerst. Er zitten ook nagelstickers bij, die je naar hartelust kan uitproberen. Het potje is verpakt in een leuk kersthuisje. Een goed kerstcadeau voor de meiden onder ons! ;) 
Van Zoella kocht ik de Foam Sweet Foam Cleansing Shower gel. Een keileuk girly flesje, typisch Zoella. De geur is heel aangenaam, fruitig. Er zit ook Acai en Blueberry in. Een shower gel die een lekker geurtje op je huid nalaat en die je een energie boost geeft. 


Twijfel vooral niet om eens een product van hen uit te proberen en geef gerust je mening! 

Silke x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten