maandag, juni 06, 2016

Rockanje '2016

Weekendje vanaf 29 april tot 1 mei 2016 



Rockanje

Wat moet je doen als je ziek zit te wezen in de zetel? JA, zoals vele mensen onder ons, ben ik ook geveld door koorts en keelpijn. Meer bepaald een rode angina... hoera. 
Ik wou al een heel tijdje eens een blogpost schrijven over mijn (ZA-LIG) weekendje weg met het lief. 

Ik ben meestal diegene die alles regelt qua hotels en omgeving, dus dacht ik eens iets anders te proberen. Wij hebben voor de eerste keer geboekt met travelbird en het viel echt heel goed mee ! Ik zocht eerst wat reviews op en ik moet zeggen; ik was aangenaam verrast. We keken uit naar een rustig weekendje met ons twee, niet zo ver van huis. We vonden vrijwel meteen wat we wouden. Het werd dus Nederland, meer bepaald Badhotel Rockanje Aan Zee te Rockanje ! Het was een rit van twee uur en een half met de auto maar dit was totaal niet erg. We reden over bruggen waaronder de zee liep. Supermooi uitzicht.. Je zit met het hotel zo ongeveer een 10 minuutjes van het strand. Je kan ook gerust naar Rotterdam, wat een halfuurtje rijden is. 
Het is zeker een aanrader om eens naar daar te gaan. Wij waren er van onder de indruk hoeveel Belgen dit hotel kennen. Ik kijk er naar uit om nog eens terug te gaan. 




Hierboven zie je mijn eigen "picture vlog" over het weekend. 
 Veel kijkplezier en laat gerust een comment achter. 


x





Geen opmerkingen:

Een reactie posten