dinsdag, juli 08, 2014

My first experience as blogger.

First I want to tell you guys a secret.. I started blogs years ago about my favourite singer of dream life (I was 10  ö). It was actually really weird to see those blogs again after all this time.. But now I'm going to start a new chapter in my blog life. 
This one is going to be about my life and about the things (like on Tumblr or Youtube) that inspired me to go do something.
I'm not going to lie and be honest... I hope this blog is going to be a huge thing in my life. I told myself to go search some stuff about bloggin`and maybe vloggin´in the future. I'm a huge fan of youtubers like Zoëlla, Pointlessblog, Tanya Burr, ... 

Naam: Silke
Leeftijd: 24 jaar
Verjaardag: 31.10
Hou van: lachen, mensen blij zien/maken, humor en Kevin (meeeeelig)
Ik kan genieten van: gezellig samen zijn met mijn liefje, vrienden en familie, netflix, ..
Ik ga graag: naar verschillende plekken op deze wereld. 
I want to see the world - Italy - Spain - America - Cuba - Santorini - ... etc.  

Een paar jaar geleden begon ik te kijken op Youtube naar verschillende kanalen. 
Beauty- Food - Family. 
Die mensen, daar kijk ik naar op. Zij zijn simpel begonnen met klein Youtube-kanaal en nu zijn zij bijna wereldbekend. Zij schrijven boeken, bloggen, komen op TV en hebben duizenden fans van over de hele wereld. Door hen ben ik begonnen met deze blog. Zij helpen mij mijn doelen in het leven te bereiken, zoals zij ooit gestart zijn. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten