dinsdag, juli 08, 2014

a healthy breakfast to start the day.



Zo, ik start mijn dag normaal gezien altijd... zonder iets te eten. Ik weet het, jullie denken waarschijnlijk: "Oh dat is niet gezond en dat moet en blablabla". Maarn ik heb gewoon nooit honger 's ochtends. Maar sommige dagen heb ik dan weer extra energie nodig en eet ik een gezond, licht ontbijt zoals dit.  

Ik word wakker en het eerste dat ik doe, is een groot glas koud water drinken. Dan ga ik naar de badkamer en vergeet ik gewoon mijn ontbijt. 
Maar vandaag had ik zo een dag waarop ik zei: "NEE SILKE, niet bewegen, stop met alles wat je doet! Je MOET eten!"
Dus ik sleepte mezelf naar de keuken en maakte mij een goed ontbijt, waarvan ik dacht dat ik dat nooit zou eten. 
Ik had dus mijn groot glas water gedronken en ik opende de koelkast. Ik zag een beetje griekse yoghurt staan, pindakaas en wat fruit uit de tuin. YES! Ik genoot eindelijk van mijn ontbijt!
Sindsdien eet ik bijna altijd een ontbijt - maar voor ik dat doe - doe ik eerst nog mijn every day work out om de dag te starten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten