donderdag, april 20, 2017

Het geeft me vleugels !



Ohja, bijna zomer en de nieuwe zomerdrankjes komen er weer aan !!



Red Bull heeft vijf nieuwe, zomerse varianten

💢 Red Bull Orange Edition met mandarijn
💢 Red Bull Green Edition met kiwi
💢 Red Bull Red Edition met veenbes
💢 Red Bull Yellow Edition Tropical
💢 Red Bull Blue Edition met bosbes
De enige smaak die ik al heb kunnen testen was de Green Edition. OLALA ! Als alle smaken zo lekker zijn als deze,dan wil ik ze allemaal nu meteen
Het heeft eigenlijk helemaal niet weg van de smaak van Red Bull. The Green Edition is heel fris, met de smaak van kiwi en groene appel. Het perfecte zomerdrankje dus! Het moet wel heel koud staan, of in een glas vol met ijsblokjes zitten, pas dan kan je écht genieten van dit heerlijke drankje. De geur is op zich meer groene appel dan kiwi, maar dat vind ik zeker niet erg, want groene appel is één van mijn favoriete smaken. Meer van dat dus! Volgens mij wordt dit mijn favorietje. 
Ik hoop dat ik nog de kans krijg om ze allemaal eens te proeven, want Red Bull heeft echt z'n best gedaan om de zomer in huis te brengen. De blikjes hebben zo'n leuke kleur, dat je er niet kan weerstaan om er eventueel eens een cocktail mee te proberen. Wanneer ik alle smaakjes heb geproefd, zal ik dan ook eens enkele cocktails uittesten. 
 Feel free to send your cocktail ideas!

Santé !!! ☀




Geen opmerkingen:

Een reactie posten