donderdag, oktober 06, 2016

Fall ❧


Het is ...
H E R F S T

Herfst wil zeggen: 
  • Vallende, mooigekleurde blaadjes
  • Nootjes rapen in het bos
  • Kastanjes poffen
  • Warme chocolademelk drinken
  • Gezonde boswandelingen maken
  • ... 

Maar ook..

Nieuwe herfstkleurige make-up in de winkels. 
Elk seizoen heeft Catrice zo'n mooie make-uplijn in het Kruidvat. Ik besloot even een kijkje te gaan nemen of er al iets klaarstond... 

De Catrice-collectie kreeg deze keer de naam Kaviar Gauche


Ik gebruik af en toe een highlighter omdat ik nood heb aan glitters. Toen ik deze zag staan in het Kruidvat bij de nieuwe make-up lijn van Catrice was ik verkocht. Het is een hoog gepigmenteerde highlighter met subtiele glitters in. Deze kleur is C01 Clair De Lune. Ik ben zo'n fan van de namen die Catrice gebruikt voor zijn producten. De hightlighter gebruik ik meestal op mijn jukbeenderen, tipje van mijn neus, op het stukje boven mijn bovenlip en soms onder mijn wenkbrauwen. Natuurlijk mag je geen levende kerstboom lijken, maar ik volg veel beautyguru's op youtube en die leren mij wel veel bij over het aanbrengen van make-up. 


Iets compleet anders dan ik gewoon ben, is de nieuwe kleur lipstick van Catrice. Het heeft de naam C02 Fleur Du Soir gekregen en ik vind dit een prachtige naam voor het kleur. Het is een dieprode kleur met een bruintint in. Heel toepasselijk voor de herfst. Meestal draag ik niet veel lipstick, maar in de koudere maanden is dit wel eens een voltreffer. Dieprode tinten zijn mijn  favoriet. Alleen deze lipstick is véél donkerder dan de tinten die ik normaal draag. Zeker het proberen waard zou ik zeggen.


Wie nog nieuwe herfstmake-up trends weet te vertellen, mag het altijd laten weten 

Happy fall 
x  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten