dinsdag, december 29, 2015

Lush Haul



Haii ! 

Hier ben ik weer! Ik ben er een tijdje niet geweest en ik wil mij daarvoor excuseren. 
Een week geleden ben ik naar Gent geweest en ik kon natuurlijk de Lush winkel niet zomaar voorbij lopen. Ik heb er enkele leuke dingetjes gekocht. Kijk maar mee! 

Links boven: De intergalactic bath bomb.  Op de website van Lush staat deze bath bomb omschreven als opwekkend en verfrissend. Het is de ideale keuze als je toe bent aan een oppepper. De geur van pepermunt en grapefruit komen naar boven. Ook Cederhout en veviter geven er een houtachtige toets aan. 

Rechts boven: So White bath bomb. Deze bath bomb ruikt naar een frisse, groene appel. Dit staat omschreven als de Christmas favoriet! Wanneer het wit is weggegaan in je gezellige bad, wordt deze bath bomb volledig lichtroze! Tijd voor een girly bad dus dames!! 

Rechts onderaan: Deze ster is een Bubble Bar, die de naam The Magic of Christmas kreeg. Uit de drie Lush producten die ik gekocht heb, is dit mijn favoriet! Hou hem onder de kraan en er druppelen glinsterende, gouden druppeltjes van de ster. Die zorgen er ook nog eens voor dat je bad heerlijk schuimt. De ster ruikt helemaal naar kaneel, geen wonder, want de ster zit dan ook op een kaneelstok. De Bubble Bar heeft ook nog sinaasappelolie in zich voor een zachte, feestelijke huid. 


Laat me weten of jij ook in de kerstperiode Lush producten hebt gekocht! 

greeetz x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten